Rabu, 2 Julai 2008

Hanida & Radzi Wedding


Rakan sepejabat, Hanida mengadakan majlis respesinya secara besar-besaran di Istana Budaya (IB) . kekawan, sepupu sepapat, bos-bos datang menghadiri majlis tersebut. Macam biasa, bila dah bertugas dengan memegang kamera, buzy ler sgt ke hulu ke hilir bawak 2 bodies Nikon. Biasanya dalam keadaan yang segalanya pantas, 2 kamera mmg mambantu banyak. Satu body dengan 70-200 dan dan lagi wide 17-55. Majlis ini dibuat kat pejabat kami lerrr. Jadinya persiapan dibuat oleh rakan2.

Mmg hebat persandingan ini namun telah diakhiri dengan hujan turun dalam masa 1 jam lagi nak tamat. Kesian pengantin!!!!! Namun sempat juga saya mengakhiri sesi itu dengan pose di tangga utama IB. Pembantu/photographer ke 2(Azali) turut membantu dalam sesi ini dan kami menggunakan bantuan CLS nikon untuk beberapa shot terakhir.

Penyiapan coffee table book ini turut menunjukkan skil pengatin dengan terlibat dalam memilih dan membuat layout untuk buku nya sendiri. Bila pengantin menerima buku (Photobook Malaysia) yang disiapkan dalam masa 4 hari selepas diupload kat website Photobook, pengantin tersenyum memanjang petang tu. wahhhhh!!!!! sukee nyeee

Tiada ulasan: